Tuesday, December 28, 2010

perpisahan benar2 menikam jantungku

asalamualaikum.. hri nie aku nk sngt citer psl ape yg aku rse pda hari ahad lepas.. wlaupn ari nie ari selasa tp aku rse aku ttap nk citer nary.. nk twu x aku rse sngt mnysal ucap kn kater perpisahan tuu pt dier.. aku sbnarnyer  tlh menipu dri aku sndri.. aku cntekn dier.. aku x kn prnah rela brpisah dgn dier.. dier cnte  prtme aku.. yg aku x kn prnah lupe smpai biler2.. aku x boley tipu dri aku sndri hati aku ckup terseksa apabila berpisah dgn dia.. biar pn air mata aku kering skli pn aku akn ttap mnangis untuk dia.. krne dia sgla2 nya bgi aku...biarpun org brkater pda aku.. knpa mnangis krna seorg perempuan? tdak rugi kah aku mnagis krna prempuan? jwapan aku ialah aku tdak akn prnah rugi untuk mnangis krna dia krna hnya dia seorg yg aku benar2 cntai krna dia seorg yg aku benar2 perlukan dlm hdup ku ini.. jgn prnah sesiapa pn pertikaikan cnta aku pda dia jgn prnah sesiapa pn mengkritik apa yg telah au lkukan slme ini. apa yg aku lkukn perbuatan ku pertuturan ku tingkah laku ku smua nya hnya untuk dia. maafkn aku krna menangis.. aku mngaku aku lemah.. aku tdak mmpu apbila dia tiada dlm hdup aku.. dia stu2 nya perempuan yg mngubah hdup aku dn aku x kn prnah lupa itu smua buat seumur hdup aku.. di saat aku mnagis krne dier.. d dlm hti aku berdoa ya Allah tlong kmbli kn smula dier yg ku cntai kpda aku.. tlong trik smula kata2 perpisahan yg aku ckap kn pda dia.. tlong kmblikan hdup ku yg dlu..  aku sngt berharap Allah mndar doa aku.. aku ingin dia kmbli smula dgn aku.. krna sesungguhnyer aku sngat2 mncntai dri nyer.. AKU INGIN SITI NUR ATIKAH KEMBALI SEMULA MNJDI PENDAMPING HIDUP AKU!!! AKU HNYA INGIN KN DIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment