Wednesday, March 9, 2011

Finally!

yea da lmer aku x updte blog kn? cian gf aku tnggu lme aku x updte2 blog pn kter nyer..
hehe so skrg i da updte la syg! da mju pn haha..


so yea nk citer psl ape eyh? x nk lh citer psal exam..
wt susah ati n pening kn pale jew kn3


nk citer mstlh bnde yg bez2 wlaupn sume bnde dlm hdup nie  bkn sume nyer indah kn?
but we try to make our life be a prefect wonderful life =DDD wahhh... hehehe


yea aku epy nan hdup alu skrg nie coz stiap ari aku dtemani oleh gf ksayangan aku
x trse plk da 15 bulan rupenyer aku nan dier =))


menjalani khdupn nan dier sngt bhagia shngga aku x sdar msa pantas berlalu
aku hrap msa aku nan dier x kn abes smpai byler2
dn aku nk rse bhgia nie smpai aku nan dier dpt ank,cucu,cicit taw3 hehe insyaallah =)

No comments:

Post a Comment