Sunday, August 29, 2010

MY MEMORY

memori aku dn si dia mrupakn perkara yg plg indah dlm hdup aku.. tidak mungkin aku akn mlpakan prkra yg terindah dlm hdup aku.. akn aku kenang dn ingt dlm jiwa dn hati ku seumur hdp ku.. bahkan hngga ajal mnjemputku pn akn aku sntiase mngenangnyer... dlm hatiku yg ku ingn kn adlh untk mncintai diri nyer selamanyer.. krna dia lh sgla-gla nyer bgi driku.. aku hrap hati aku akn ttap mncntainyer.. dn akn aku pstkan aku akn trus mncntainyer.. indah nyer kenangan ku brsma mu syg.. ktwe brsme cdey brsme.. ssah sme susah senang sme snang..indhnyer kn sntiase brsme dlm ape jua keadaan.. ble kau dn aku bersme aku rsekn bgai dunia ini kite yg pnyer.. dngan bersatunyer kite berdua akn mmbuatkn hdup kite sling dilengkapi antara satu sme len.. 
inilah gabungan dn ikatan pling sempurna dlm hidup kite syg.. 
SYED AFIZAN HAFIZ BIN SYED PUTRA AND SITI NUR ATIKAH BT RODZI
                                      LAST FOREVER

No comments:

Post a Comment