Wednesday, February 2, 2011

PADAN MUKE GARFIELD!! =DDD

hahaha cian2 bez btol aku kne kn ika nary hehehe.. abes fb dier hahaha.. syg2 let d whole world know that u're super cute garfield!!! heehehe..btw i'm sory if u angry hehe but i know u not angry rght??? u wnt to know? so i tell u lh haha.. i suke sngt  taw kcau syg coz syg nie comel sngt.


hehe i suke kcau syg jew taw org laen i xkcau sbab x cmel mcm syg haha.. x de lh klau org laen cmel pn i x nk kcu coz i da de tunang taw lagiiiiiiiiiiiiiiiiiii gilerrrrrrrrrrr comellllllllll tawu x??? hehehehe jd ksimpulan nyer my heart,my mind.my lung,my kidney,my brain, my nose,my ear,my mouth,my eye,my finger even my tuuuttttt! all is ur mine! hehehe 


jd i xkn g pt spe2 selain dri g kt u syg coz u're d one who i luv so much!! mmuuaahhh! thanx 4 reading all my reader hehe prsan lh plk spe yg bce ntah hahaha ok eppy holiday life ur life babe! 

No comments:

Post a Comment