Sunday, April 17, 2011

My Huney You

eyh2 spe nie cm knal jew? hehe mstlh knal nie my huney yg cmel taw tgk2 cmel x dier? cmel cg!! hahahaha sjak biler aku jd cg? ntah aku pn x twu hehe


nk twu x ny huney nie baek,caring, klaka cmel, lawa sume nyer lh yg aku suker ade pt dier
aku mrh rtaw spe2 nk ngorat dier nnt aku karate aru twu klau kne nan aku nnt jln kang2 taw sbab sket.... hahaha huney u know rght sket ape? ish3 hehe


nk dpendek kn citer she's my evrthing and i luv her so much
juz be urself huney sbab i trme u seadenyer
i juz hve u in my life no other juz u my Garfield hehehe
cmel kn garfield i nie cm nk cubit2 jew pipi dier yg putih tuu
nk ggt pn ade taw eyh2 da2 jgn nk lbh2
nnt x psal2 ika x ksi msok bilek haha
Lastly i luv u my huney! see u tonite mmuuaahh! =DDD

No comments:

Post a Comment